torsdag 28 oktober 2010

Bajs ska börja uppskattas i ung ålder!

När Yvette var i stan gick vi in på Designtorget och hittade dessa underbara ting!


En bok som heter "Äntligen Bajs", den av oss som först får barn måste få denna boken i present. Så är det bara.


Bajs och Kiss-mjukisdjur.

Åh, om man ändå haft pengar... Istället köpte vi "Våghals 2" som är sanning eller konsekvens-kort för vuxna. Det blev en himla succé på vår fest. 
*

Sedan sist har jag haft urinvägsinfektion, det är kanske den värsta smärtan jag upplevt. Värre än bakisbajsen. Mycket värre. Men nu är det som tur är över.

Fun fact: Jag har ett nytt jobb. Inne på deras väldigt fräscha toalett finns en väldigt stor spegel vilket gör mig lite nervös eftersom jag inte gillar att se mig själv sitta och skita. Nu har jag förvisso inte gjort mer än nr 1 där, men det kommer väl inom sin tid. Rapporterar vidare då!
På mitt förra jobb var vi väldigt öppna med våra toalettbesök, folk tog med sig tidningen in och vissa talade till och med i telefon när de stod och pinkade. Dessvärre fanns det ett äckel som en gång bajsade PÅ toaringen och inte tog bort det...
På jobbet innan dess jobbade jag tillsammans med min och Yvettes gemensamma bekanta Beata, som var så modig en kväll att hon bajsade på jobbet med öppen dörr eftersom hon trodde hon var ensam i huset. Helt awesome.

Tack och hej för denna gång!

/Arlene

Inga kommentarer: