onsdag 29 september 2010

Välkommen till mitt andra hem

Jag tänkte att eftersom Yvette visat sitt kungadöme ska inte jag vara sämre. Min toalett är liten och ful. Det finns ingenting där inne att göra förutom att sitta på porslinstolen och filosofera. Det finns inte ens lektyr, men det ska ändras på så fort vi får ta över lägenheten. Nu ska jag visa fler saker jag hatar med min toalett...

1. Den är äckligt liten. Som kille måste man nog vila rumpan på handfatet för att stå och kissa.

2. Mattan är ful. Den förra var inte mycket bättre, men polackmamman bytte ut den av outgrundliga anledningar. (Jag tror det kan ha att göra med att jag vid ett tillfälle var så full i blåsan att det bara sprutade ut... Plötsligt känner jag att det är lite blött på benet, och ser en liten fontän under toalettringen. Strålen är så stark att jag omedvetet kissar genom ringen och på mattan. Oops!)

3. Plastblommor i en spegelkruka. Alltså vad i helvete?! Men detta är dock inte det värsta....

4. Världens fulaste jävla spegel-tavla.

Slutsats: Fula toaletter gör en hård i magen. De två senaste gångerna har jag varit så hård i magen av all fulhet inne på toaletten att jag spolat ned mer blod än bajs. Ocoolt till tusen.

/Arlene

Inga kommentarer: