tisdag 22 mars 2011

Tomten0 gästbloggar!

Frågan är ifall det finns något mer störande tillfälle att bli riktigt riktigt bajsenödig när man knappt har kommit halvvägs genom maten. Detta hände nämligen mig för ett par dagar sedan på jobbet. Jag hade väl känt det trycka på tidigare men det var liksom inte dags ännu, man vill gärna sitta och "suga på den" ett tag så att man slipper sitta på muggen och krysta i all evighet. Det ultimata är om det går snabbt och är hyffsat okladdigt.

Hur som, jag sitter och försöker äta min lunch när jag känner hur det verkligen börjar bli dags och ju mer jag äter ju mer skitenödig blir jag. Det är som att kroppen märker att jag trycker i mig mat och säger till mig att "du kisen, det är fullt du får fan lätta på trycket om du skall ha mer mat". Hungrig som jag är så vill jag ju mer än gärna äta upp all mat jag har på tallriken. Det är knappast så att jag "överväger" att lämna mitt i ätandet för att sätta mig och kräma på muggen ett tag för att sedan låta kroppen återuppta mer födoämnen.

I smått panik inser jag att jag kommer inte kunna äta upp denna maten utan jag Måste avbryta detta för att sätta mig på porslinstronen ett tag. Så jag gör det enda möjliga, så jag försöker sleva i mig så mycket mat det bara går innan gränen nås, asså notera nu att jag hetsäter maten och världens bullimiker skulle fan vara stolt över min prestation men slutligen går det inte. Jag har kommit till den punkten att om jag inte lägger ner besticken, reser på mig och går till toaletten 20 meter bort så kommer "the circle of bajs" vara sluten inom kort. Alltså jag hade skitit på mig medan jag satt och åt.

Inga kommentarer: