onsdag 9 mars 2011

Uppror gästbloggar!

Igår var det alkohol, den ljuva drogen. Med känslor upp i halsen och sex and the city ett på dvd. En hel del ciggaretter, även det en favoritdrog.

Men alla droger har en baksida. Cigg ger cancer, alkohol baksmälla. (Och allvarliga leverskador)
Jag kan säga att rosa pantern inte är lika gott åt andra hållet. Inte grönsakssoppa heller.

Vaknade innan Tjelsi, drack lite varm choklad och chillade. Sen sprang jag till toaletten och spydde purerad kattmat i fem minuter. Det hamnade i näsan på mig.Sen var det bara till att städa toaletten och beklaga sig på internet.

Lite senare igen mår jag illa och går tillbaka till porslinstronen för att be min andra bön. Jag satt där och hulka och lät som en ödla. Men ingen kattmat. Så jag tog till ett trick och fyllde magen med vatten och så vips, bara spruta det vattenblandad spya. Som att rensa avloppet. Dock inträffade ett missöde då en bit fastnade i min hals, jag satte bakvänt i halsen. Resultatet blev som att trycka ett finger mot kranen på full effekt. Inte vackert.

Nu mår jag illa igen. "Jag ska aldrig mer dricka" - haha, yeah right ^______^

Inga kommentarer: